3D & Visual Effects
Bacardi Benelux 3D showcase
CONCEPTING
SHOOTING
EDITING
VISUAL EFFECTS
3D
project omschrijving
INNOVATE THE FUTURE
MOTIK heeft voor Bacardi Benelux en hun gelieerde merken Bombay Sapphire en Martini, tijdens het festival seizoen, vernieuwende videoproducties gerealiseerd. Onze focus lag dit jaar op het integreren van 3D-technologie in de aftermovies van grote activaties op festivals zoals Amsterdam Open Air. We hebben ons niet alleen gericht op het vastleggen van de levendige sfeer en energie van deze evenementen, maar ook op het innoveren met nieuwe technieken. Voor het eerst hebben we 3D-elementen gecombineerd met traditionele videobeelden. Dit resulteerde in visuele effecten, zoals een realistisch uitziende 3D-geanimeerde Bacardi-fles en een geanimeerde Bacardi-vleermuis die naar het logo vliegt en het compleet maakt.
het resultaat
het verschil
grenzen verleggen
De toepassing van 3D-technologie in onze festivalvideo's voor Bacardi Benelux was een ware gamechanger. We hebben 3D-modellen gecreëerd die naadloos aansluiten op de live-action beelden, zoals een overgangsscène met een Bacardi-fles die realistisch in 3D wordt weergegeven.
krijg een impressie
de mooiste beelden
van dit project
Wil je samen jouw idee tot leven brengen?
Vertel ons jouw idee, dan brengen we het samen tot leven.
Binnen 24 uur een reactie.
Geschikt voor ieder bedrijf.
Altijd vrijblijvend.