3D & Visual Effects

Bacardi Benelux 3D showcase

CONCEPTING

SHOOTING

EDITING

VISUAL EFFECTS

3D

Project:

Project:

Bacardi festivalzomer

Bacardi festivalzomer

Klant:

Klant:

Bacardi Benelux

Bacardi Benelux

Samenwerking met:

Samenwerking met:

De Vaste Clique

De Vaste Clique

project omschrijving

INNOVATE THE FUTURE

MOTIK heeft voor Bacardi Benelux en hun gelieerde merken Bombay Sapphire en Martini, tijdens het festival seizoen, vernieuwende videoproducties gerealiseerd. Onze focus lag dit jaar op het integreren van 3D-technologie in de aftermovies van grote activaties op festivals zoals Amsterdam Open Air.

We hebben ons niet alleen gericht op het vastleggen van de levendige sfeer en energie van deze evenementen, maar ook op het innoveren met nieuwe technieken. Voor het eerst hebben we 3D-elementen gecombineerd met traditionele videobeelden. Dit resulteerde in visuele effecten, zoals een realistisch uitziende 3D-geanimeerde Bacardi-fles en een geanimeerde Bacardi-vleermuis die naar het logo vliegt en het compleet maakt.

MOTIK heeft voor Bacardi Benelux en hun gelieerde merken Bombay Sapphire en Martini, tijdens het festival seizoen, vernieuwende videoproducties gerealiseerd. Onze focus lag dit jaar op het integreren van 3D-technologie in de aftermovies van grote activaties op festivals zoals Amsterdam Open Air.

We hebben ons niet alleen gericht op het vastleggen van de levendige sfeer en energie van deze evenementen, maar ook op het innoveren met nieuwe technieken. Voor het eerst hebben we 3D-elementen gecombineerd met traditionele videobeelden. Dit resulteerde in visuele effecten, zoals een realistisch uitziende 3D-geanimeerde Bacardi-fles en een geanimeerde Bacardi-vleermuis die naar het logo vliegt en het compleet maakt.

MOTIK heeft voor Bacardi Benelux en hun gelieerde merken Bombay Sapphire en Martini, tijdens het festival seizoen, vernieuwende videoproducties gerealiseerd. Onze focus lag dit jaar op het integreren van 3D-technologie in de aftermovies van grote activaties op festivals zoals Amsterdam Open Air.

We hebben ons niet alleen gericht op het vastleggen van de levendige sfeer en energie van deze evenementen, maar ook op het innoveren met nieuwe technieken. Voor het eerst hebben we 3D-elementen gecombineerd met traditionele videobeelden. Dit resulteerde in visuele effecten, zoals een realistisch uitziende 3D-geanimeerde Bacardi-fles en een geanimeerde Bacardi-vleermuis die naar het logo vliegt en het compleet maakt.

het resultaat

het verschil

grenzen verleggen

De toepassing van 3D-technologie in onze festivalvideo's voor Bacardi Benelux was een ware gamechanger. We hebben 3D-modellen gecreëerd die naadloos aansluiten op de live-action beelden, zoals een overgangsscène met een Bacardi-fles die realistisch in 3D wordt weergegeven.

krijg een impressie

de mooiste beelden
van dit project

Wil je samen jouw idee tot leven brengen?

Vertel ons jouw idee, dan brengen we het samen tot leven.

Binnen 24 uur een reactie.

Geschikt voor ieder bedrijf.

Altijd vrijblijvend.