Events

Bacardi x Paaspop 2023

CONCEPTING

SHOOTING

EDITING

Project:

Project:

Bacardi festivalzomer 2023

Bacardi festivalzomer 2023

Klant:

Klant:

Bacardi Benelux i.s.m. De Vaste Clique

Bacardi Benelux i.s.m. De Vaste Clique

project omschrijving

Betrokkenheid op nederlandse top festivals

Voor het tweede jaar op rij heeft MOTIK de eer gehad om voor Bacardi Benelux een activatievideo te produceren tijdens Paaspop. Na het succes van onze productie in 2022, waarbij we de unieke sfeer en energie van het festival voor Bacardi vastlegden, kregen we opnieuw de kans om deze ervaring in 2023 te evenaren en te overtreffen.

Bacardi, bekend om hun rum, is een bedrijf dat wereldwijd bekendheid geniet met de verkoop van meer dan 200 miljoen flessen drank per jaar in ruim 100 landen. In Nederland is Bacardi een prominente naam op grote festivals, waaronder Paaspop. Voor dit event waren we met twee cameramannen ter plaatse om de meest dynamische beelden vast te leggen. In de montagefase hebben we ons creatief uitgeleefd met passende effecten en een pakkend sounddesign. Deze activatievideo is niet alleen een weerspiegeling van de energieke sfeer op het festival, maar onderstreept ook Bacardi's betrokkenheid bij en impact op de festivalervaring. Bacardi is inmiddels uitgegroeid tot een grote klant van ons, waarbij we voor alle evenementen waar zij een grote activatie hebben, de filmproductie verzorgen. Dit omvat ook werk voor gelieerde merken als Martini en Bombay Sapphire. Door onze samenwerking met Bacardi hebben we keer op keer bewezen dat we in staat zijn om de essentie van hun merk en hun evenementen op een levendige en aantrekkelijke manier vast te leggen.

Voor het tweede jaar op rij heeft MOTIK de eer gehad om voor Bacardi Benelux een activatievideo te produceren tijdens Paaspop. Na het succes van onze productie in 2022, waarbij we de unieke sfeer en energie van het festival voor Bacardi vastlegden, kregen we opnieuw de kans om deze ervaring in 2023 te evenaren en te overtreffen.

Bacardi, bekend om hun rum, is een bedrijf dat wereldwijd bekendheid geniet met de verkoop van meer dan 200 miljoen flessen drank per jaar in ruim 100 landen. In Nederland is Bacardi een prominente naam op grote festivals, waaronder Paaspop. Voor dit event waren we met twee cameramannen ter plaatse om de meest dynamische beelden vast te leggen. In de montagefase hebben we ons creatief uitgeleefd met passende effecten en een pakkend sounddesign. Deze activatievideo is niet alleen een weerspiegeling van de energieke sfeer op het festival, maar onderstreept ook Bacardi's betrokkenheid bij en impact op de festivalervaring. Bacardi is inmiddels uitgegroeid tot een grote klant van ons, waarbij we voor alle evenementen waar zij een grote activatie hebben, de filmproductie verzorgen. Dit omvat ook werk voor gelieerde merken als Martini en Bombay Sapphire. Door onze samenwerking met Bacardi hebben we keer op keer bewezen dat we in staat zijn om de essentie van hun merk en hun evenementen op een levendige en aantrekkelijke manier vast te leggen.

Voor het tweede jaar op rij heeft MOTIK de eer gehad om voor Bacardi Benelux een activatievideo te produceren tijdens Paaspop. Na het succes van onze productie in 2022, waarbij we de unieke sfeer en energie van het festival voor Bacardi vastlegden, kregen we opnieuw de kans om deze ervaring in 2023 te evenaren en te overtreffen.

Bacardi, bekend om hun rum, is een bedrijf dat wereldwijd bekendheid geniet met de verkoop van meer dan 200 miljoen flessen drank per jaar in ruim 100 landen. In Nederland is Bacardi een prominente naam op grote festivals, waaronder Paaspop. Voor dit event waren we met twee cameramannen ter plaatse om de meest dynamische beelden vast te leggen. In de montagefase hebben we ons creatief uitgeleefd met passende effecten en een pakkend sounddesign. Deze activatievideo is niet alleen een weerspiegeling van de energieke sfeer op het festival, maar onderstreept ook Bacardi's betrokkenheid bij en impact op de festivalervaring. Bacardi is inmiddels uitgegroeid tot een grote klant van ons, waarbij we voor alle evenementen waar zij een grote activatie hebben, de filmproductie verzorgen. Dit omvat ook werk voor gelieerde merken als Martini en Bombay Sapphire. Door onze samenwerking met Bacardi hebben we keer op keer bewezen dat we in staat zijn om de essentie van hun merk en hun evenementen op een levendige en aantrekkelijke manier vast te leggen.

het resultaat

Bekijk de aftermovie 2023

PAASPOP 2022

De continuïteit in onze samenwerking met Bacardi onderstreept het vertrouwen in onze expertise en onze vaardigheid om de essentie van hun merk op een festival als Paaspop te vangen. Onze ervaringen van 2022 hebben ons waardevolle inzichten en inspiratie gegeven voor de productie van 2023, waardoor we nog creatiever en effectiever te werk konden gaan. Op naar het volgende succes in 2024!

het verschil

Eigen Custom-Made Video Effecten

Om de video kracht bij te zetten en veel unieker te maken, hebben we bij Paaspop 2023 voor het eerst gebruik gemaakt van onze eigen video effecten. Dit zet de video niet alleen visueel kracht bij, maar maakt de video ook uniek (aangezien alleen wij ze hebben). Deze toevoeging ten opzichte van de vorige editie zorgt ervoor dat we de video flink vernieuwd hebben.

krijg een impressie

de mooiste beelden
van dit project

Wil je samen jouw idee tot leven brengen?

Vertel ons jouw idee, dan brengen we het samen tot leven.

Binnen 24 uur een reactie.

Geschikt voor ieder bedrijf.

Altijd vrijblijvend.