Campagne
Knauf - Sterk Plaatje
SHOOTING
EDITING
project omschrijving
Duidelijk de superioriteit van hun nieuwe product aantonen
Voor Knauf, in samenwerking met Han Snel, hebben wij een indrukwekkende campagne gerealiseerd om de kracht van hun nieuwe gipsplaat te demonstreren. Het primaire doel van deze campagne was om op een visueel overtuigende manier de sterkte en duurzaamheid van Knauf's gipsplaat aan het publiek te tonen. We hebben twee video's geproduceerd: een teaser voor social media met een call to action en een uitgebreide video voor op de landingspagina. In deze video's laat een medewerker van Knauf zien hoe sterk de gipsplaat is door een grote zandzak er tegenaan te laten vallen. Het concept van de campagne was in handen van Han Snel, die ook de opdrachtgever was voor dit project. Naast de video’s hebben we tijdens de opnames ook foto's gemaakt, die vervolgens door Han Snel zijn bewerkt en ingezet. De campagne was een groot succes voor Knauf en heeft duidelijk de superioriteit van hun nieuwe product aangetoond. Wij zijn trots op het werk dat we hebben geleverd en de bijdrage die we hebben geleverd aan het succes van deze campagne.
het resultaat
HET EINDRESULTAAT
behind the scenes
Neem een kijkje
achter de schermen
Productieproces en Video Inhoud
Het productieproces van de video's voor Knauf was gericht op het helder en krachtig in beeld brengen van de sterkte van de gipsplaat. De uitdaging lag in het visueel aantrekkelijk en overtuigend demonstreren van de kracht van het product. De video's tonen op een dynamische en duidelijke manier hoe de gipsplaat een grote zandzak kan weerstaan, wat de kwaliteit en duurzaamheid van het product onderstreept.
Fotografie en Beeldbewerking
Naast de video's was fotografie een belangrijk onderdeel van deze campagne. De foto's die tijdens de opnames zijn gemaakt, zijn achteraf bewerkt om de kracht en kwaliteit van de gipsplaat te benadrukken. Deze beelden werden gebruikt om de boodschap van de campagne verder te versterken en een aanvullend visueel element te bieden aan de marketinginspanningen van Knauf. Hierin heeft MOTIK de productie van de foto’s verzorgd en zijn de foto’s bewerkt door Han Snel.
In de postproductie fase kwam een van de grotere uitdagingen van dit project naar voren, namelijk het opgenomen beeld bewerken naar een afgewerkte video. De video werd opgenomen in een loods die niet heel groot was en niet tot beide kanten van de lens het shot vulde. Daarom hebben we voor de hele video het shot rondom de gipsplaat uitgebreid gestileerd. Het resultaat? Compleet andere shots die de hele uitstraling van de video veranderen.
krijg een impressie
de mooiste beelden
van dit project
Wil je samen jouw idee tot leven brengen?
Vertel ons jouw idee, dan brengen we het samen tot leven.
Binnen 24 uur een reactie.
Geschikt voor ieder bedrijf.
Altijd vrijblijvend.