Campagne
Visma RAET - G.Hannes
CONCEPTING
SHOOTING
EDITING
VISUAL EFFECTS
project omschrijving
Meer betrokkenheid- en meer effecientie onder medewerkers
behind the scenes
Neem een kijkje
achter de schermen
G. Hannes: Gezicht van de Campagne
G. Hannes, de hoofdrolspeler in onze campagne, zorgde voor een hoop onhandige situaties binnen de campagne. De problemen waar medewerkers door hem tegenaan liepen waren alledaagse problemen, met als oplossing gebruik te maken van Spaces. Door in te spelen op deze problemen kan iedereen binnen Visma Raet zich met de campagne identificeren.
Resultaat: Toegenomen Betrokkenheid en Efficiëntie
Het succes van de campagne werd weerspiegeld in de toegenomen betrokkenheid en efficiëntie onder de medewerkers van Visma Raet. De positieve reacties en feedback van het personeel benadrukten de effectiviteit van de campagne in het stimuleren van het gebruik van Spaces.
Een bijzonder element van onze campagne voor Visma Raet was de introductie van G. Hannes, een 3D geanimeerd karakter, ontworpen door ArtBox Amsterdam. Dit innovatieve karakter was meer dan alleen een visueel aantrekkelijke toevoeging; het gaf een uniek en herkenbaar gezicht aan de campagne. Zijn aanwezigheid in de video's en foto's voegde een speels en aantrekkelijk element toe, waardoor de boodschap op een lichtvoetige en toegankelijke manier werd overgebracht. Het gebruik van een 3D karakter in een interne communicatiecampagne was een innovatieve stap die de aandacht trok en bijdroeg aan een grotere betrokkenheid van de medewerkers.
krijg een impressie
de mooiste beelden
van dit project
Wil je samen jouw idee tot leven brengen?
Vertel ons jouw idee, dan brengen we het samen tot leven.
Binnen 24 uur een reactie.
Geschikt voor ieder bedrijf.
Altijd vrijblijvend.